Interneta veikalu attīstība

Pašlaik mēs dzīvojam laikā, kad internetā ir iespējams pasūtīt praktiski jebko sākot no vienkāršām sadzīves precēm līdz elektrotehnikai un pat ēdienam. Internets ir ļāvis radīt ekosistēmu, kurā dažu klikšķu attālumā katram cilvēkam ir pieejamas lietas, ko kādreiz vienmēr vajadzēja doties pirkt uz veikalu. Tieši tāpēc arī Interneta veikali visā pasaulē ir vieni no vislielākajiem biznesiem, jo cilvēki vienkārši aizvien vairāk un vairāk vēlas iepirkties tieši no mājām nevis doties uz veikalu, kur šo preču cenas noteikti ir daudz dārgākas, kā tā patiesā cena, jo veikalam ir jāmaksā gan pārdevējiem gan par telpu īri, kā arī visu laiku jāpērk inventūra, kas nebūt nav lēti. Bet interneta veikals var atrasties kādā milzu noliktavā ārpus pilsētas, kas maksā kapeikas un var sūtīt visa preces pa kurjerpastu, par ko bieži vien maksā pats pircējs. Šādi tad arī interneta veikali ir spējuši attīstīties no idejas, kas kādreiz likās neiespējama līdz realitātei, kurā mēs šodien dzīvojam.

Protams, Interneta veikali ne vienmēr arī ir tā labākā izvēle, jo pēc preces pasūtīšanas bieži vien ir jāgaida 2 vai 3 dienas, pirms tā nonāks pie tevis un tad, kad tu esi jau samaksājis par savu preci tad šī gaidīšanas var būt visai nepatīkama. Interneta veikali visā pasaulē domā aizvien jaunas un jaunas metodes, kā pēc iespējas ātrāk piegādāt preces saviem klientiem, bet ātrākais, ko šiem veikaliem izdodas izveidot ir vienas dienas piegāde, kas jau tā ir visai iespaidīgi, ņemot vērā, ka paciņa ir jāatrod, jāiesaiņo, jāsaņem apstiprinājums par pasūtījumu un tā apmaksu, jānosūta uz pareizo adresi un kādam tā patiesībā arī ir jāpiegādā šajā adresē. Nākotnē šie interneta veikali cer izveidot sistēmas ar autonomu lidaparātu vai arī braucamo palīdzību, kas varētu piegādāt paciņas jebkurā vietā un jebkurā laikā un tādā veidā, iespējams, izdotos samazināt piegādes laiku vien līdz dažām stundām.

Interneta veikalos vēl viena problēma ir tā, ka tu tā īsti nevari preci apskatīt un tā teikt “apčamdīt” un salīdzināt ar citām līdzīgām precēm, bet šeit tad talkā nāk dažādi salīdzināšanas portāli, kas tad arī ir specializējas uz noteiktām produktu kategorijām un šajās kategorijās tad arī mēģina salīdzināt labākos produktus, lai viņu klientiem sniegtu vispareizāko atbildi. Šīs kompānijas parasti pelna komisijas no interneta veikaliem par klientu piesaisti un tādā veidā tad vēl samazinot interneta veikala peļņu. Tieši tāpēc arī, lai gan interneta veikali ir vieni no lielākajiem biznesiem pasaulē, to peļņa nebūt nav lielākā, tieši tāpēc, ka tiem ir tik ļoti daudz dažādu izmaksu, bet cenas ir jāsamazina līdz minimumam, ja tie grib konkurēt ar reāliem veikaliem un vēl arī paši ar citiem interneta veikaliem!